Bonjour

from: BARA SUSANN <susann.bara@yahoo.co.uk>
to:
date: Sun, Dec 23, 2012 at 8:23 PM
subject:  Bonjour

Salut
Si aujourd'hui mon message de donation  vous est adressé c'est en fouillant sur des sites Internet que j'ai obtenu votre E-mail et c'est parce que  je me débattais aussi Dans des maladies comme le cancer du cerveau et le diabète. On m'appelle SUSANN  BARA, je suis CANADIENNE   âgée de 51 ans. Merci de m'écrire toujours à mon courriel Émail privé: susann_bara@yahoo.co.uk pour plus de connaissance.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello
If today my donation message is addressed to you is by searching on the web I got your email and this is because I was also struggling in diseases such as brain cancer and diabetes. My name's SUSANN BARA, I am 51-years-old. I'm Canadian. Please always write me to my private Email


Email: susann_bara@yahoo.co.uk for more knowledge.


No comments:

Post a Comment